28 gennaio Banda Bondioli alla SOMS De Amicis di Torino: Per non lasciarle lì…

Bondi cerea a tuti.

Valà finalment ël prim (speroma ‘d tanti…) impërdibil randevó dl’ani neuv. E a sarà n’event da bërlichesse j’orìe! Duminica 28 ëd gené i l’avroma con noi (naturalment ant la nòstra sconda ca visadì la SOMS De Amicis ëd Cors Casal 134 a Turin) gnente ‘d meno che j’amis ëd la Banda Bondioli ch’a vniran a presenté ‘n proget motobin original d’archuita ‘d fond për ël disch ch’a deuv seurte e ch’a s’antitolerà “Per non lasciarle lì” e ch’a sarà na cuija ‘d canson inedite.

Ël proget a preved na sòrta d’autofinansiament d cd con n’archeutia ‘d fond ch’a servirà për prenoté ‘l disch ant ij pont destinà a la vendita.

Fé mach atension che l’event a sarà, diversament dal sòlit, a 4 e mesa dël dòpmesdì, nopà che, com’al sòlit, a ses ore ‘dcò për facilité la partecipassion ëd chi ch’a ven da fòra Turin.

Son a veul nen dì che dòp ëd l’event a sarà nen possibil tasté , an forma ‘d marenda sinòira nopà che ‘d sin-a com’al sòlit, le galuperìe prontà da Giovanni.

L’ingress ch’a preved l’event e la marenda sinòira a l’avrà ‘n cost ëd 20 euro e ‘v ciamoma la cortesìa ‘d prenoté al 3470611416 (telefonand o an mandand un messagi WhatsApp) opurament an mandand na mail a info.artecipiemont@gmail.com.

Mersì për l’atension, bon 2024 ëd cheur e… I vë spetoma, eh!

Bondi cerea a tuti.

Ed ecco finalmente il primo (speriamo di tanti…) imperdibile evento dell’anno nuovo! E sarà un evento da bërlichesse j’orìe! Domenica 28 gennaio avremo con noi infatti (naturalmente nella nostra seconda casa e cioé la SOMS De Amicis di Corso Casale 134) nientemeno che gli amici della Banda Bondioli che verranno a presentare un originalissimo progetto di crowdfunding per il loro prossimo disco che si intitolerà “Per non lasciarle lì” e che sarà una raccolta di canzoni inedite.

Il progetto prevede una sorta di autofinanziamento del cd con una raccolta di fondi che servirà a prenotare il disco stesso presso i punti preposti alla vendita.

Attenzione al fatto che l’evento sarà, diversamente dal solito, alle 16.30 anziché alle 18 come al solito, anche per facilitare la partecipazione di chi viene da fuori Torino.

Ciò non toglie che dopo l’evento, sarà possibile degustare, in forma di marenda sinòira invece che di cena come al solito, le galuperìe preparate da Giovanni.

L’ingresso che prevede l’evento e la marenda sinòira, avrà un costo di 20 euro e vi chiediamo la cortesia di prenotare al 3470611416 (telefonando o mandando un messaggio WhatsApp) oppure inviando una mail a info.artecipiemont@gmail.com.

Grazie a tutti per l’attenzione. Buon 2024 e cuore e… I vë spetoma, eh!